RUOKAVALIOT

Tällä sivulla on valikoima valmiita ruokavalioita ja reseptikokelmia. Ruokavalioissa kaikille aterioille on useampi reseptivaihtoehto ja niissä kaikissa on sama kalorimäärä. Näin ollen voit valita omaan makuusi sopivia ruokia ja tiedät, että energiansaanti pysyy joka päivä samanlaisena. Resepteissä on mietitty sekä terveellisyyttä että makua. Ruokavalioiden oletuksena on, että olet kaikkiruokainen eikä sinulla ole allergioita. Jos et koe tarpeelliseksi seurata kaloreita, mutta haluat oppia syömään terveellisemmin, niin voit tilata pelkästään ison kokoelman reseptejä. Reseptejä löytyy sekä sekasyöjälle että vegaanille.

Ruokavalio 1600 Kcal (5 ateriaa)

Tämä ruokavalio sopii hyvin laihduttajalle. Päivän syönnit jakautuvat viiteen ateriaan ja niihin on useampi vaihtoehto. Kaikissa resepteissä kalorimäärä on lähes sama eli 320. Kun syöt viisi tällaista ateriaa, niin yhteensä tulee 1600 kaloria. Kun syöt ohjelmassa olevia ruokia, niin mitään ei tarvitse laskea, koska se on hoidettu valmiiksi. Valitset vain vaihtoehdoista sopivan tuntuisia ruokia. Hinta 35 euroa.

Ruokavalio 1600 Kcal (3 ateriaa)

Tässä ruokavaliossa syödään vain kolme ateriaa päivässä. Näin ollen tulee siis syötyä enemmän ruokaa kerralla. Jos sinulla ei ole aikaa istua alas syömään viidesti päivässä tai sinusta tuntuu muuten vain paremmalta syödä kerralla isompi määrä ruokaa, niin valitse tämä vaihtoehto. Hinta 35 euroa.

Ruokavalio 2000 Kcal (5 ateriaa)

Tämä kalorimäärä sopii myös useimmalle laihduttajalle. Jos liikkuu aktiivisesti, niin 1600 kaloria voi olla liiankin tiukka. Siihen voi toki siirtyä jossain vaiheessa, mutta tämä 2000 kaloria on varmasti monelle ihmiselle sopiva määrä aloittaa. Tästä voi myös aloittaa silloinkin jos sinulla on tarkoitus nostaa painoa. Jossain vaiheessa voit siirtyä 2500 kalorin ruokavalioon. Päivän syönnit jakautuvat viidelle aterialle, joihin on useampi vaihtoehto. Kaikissa resepteissä on sama kalorimäärä. Hinta 35 e.

Ruokavalio 2000 Kcal (3 ateriaa)

Tässä ruokavaliossa syödään vain kolme ateriaa päivässä. Näin ollen tulee siis syötyä enemmän ruokaa kerralla. Jos sinulla ei ole aikaa istua alas syömään viidesti päivässä tai sinusta tuntuu muuten vain paremmalta syödä kerralla isompi määrä ruokaa, niin valitse tämä vaihtoehto. Kaikille aterioille on useampi vaihtoehto ja kaikissa on sama kalorimäärä. Hinta 35 e.

Ruokavalio 2500 Kcal (5 ateriaa)

Tämä kalorimäärä vastaa monen aktiivisesti liikkuvan ihmisen energiankulutusta. Päivän syönnit jakautuvat viiteen ateriaan, joihin on useampi vaihtoehto. Kaikissa resepteissä kalorimäärä on lähes sama eli 500. Kun syöt viisi tällaista ateriaa, niin yhteensä tulee noin 2500 kaloria. Ruokavalion kylkeen voit ostaa treeniohjelmat sivulta tavoitteisiisi sopivan liikuntaohjelman. Hinta 35 euroa.

Ruokavalio 2500 Kcal (3 ateriaa)

Tässä ruokavaliossa syödään vain kolme ateriaa päivässä. Jos sinulla ei ole aikaa istua alas syömään viidesti päivässä tai sinusta tuntuu muuten vaan paremmalta syödä kerralla isompi määrä ruokaa, niin valitse tämä vaihtoehto. Tällaista ruokavaliota itse noudatan suurimman osan ajasta. Hinta 35 euroa.

Reinon reseptit

Tämä kokoelma sisältää 34 reseptiä, joihin sisältyy sekä kasvisruokia että sekaruokia. Kaloreita ei näistä aterioista ole laskettu, mutta kaikki ruoat ovat terveellisiä ja helppoja tehdä. Mukana on kevyempiä ja tuhdimpia reseptejä. Jälkiruokiakaan ei ole unohdettu. Hinta 19 euroa.

Reinon vegaanireseptit

Tämä kokoelma sisältää 19 vegaanille sopivaa kasvisruokaa. Näillä resepteillä vegaaniksi siirtyminen on helppoa ja terveellistä. Aterioita on smoothieista kastikkeisiin, keittoihin ja jälkiruokiakaan ei ole unohdettu. Näistä löytyy paljon proteiinipitoisia ruokia, jotka sopivat treenaavalle ihmiselle! Kaikki reseptit ovat myös helppoja ja nopeita tehdä. Hinta 14 euroa.

Kerro sähköpostilla minkä ruokavalion tai reseptikokoelman haluat tilata. Saat vastausviestinä maksuohjeet ja heti kun maksu näkyy tilillä, saat ruokavalion pdf-tiedostona. Sähköposti: holopainen.reino@gmail.com