Treeniohjelmat

Tällä sivulla on valikoima valmiita liikuntaohjelmia, jotka sopivat ihmiselle, jolla on jo hieman kokemusta treenaamisesta. Pitkälle kehittynyt ei kuitenkaan tarvitse olla. Youtube-kanavaltani löytyy opetusvideoita suurimmasta osasta ohjelmissa olevista treeniliikkeistä.  Ohjelmia voit noudattaa niin kauan kuin ne tuottavat tulosta. Yleensä 3-4 kk on sellainen aika minkä jälkeen ohjelmaa kannattaa päivittää.

POWER UP

Tämä ohjelma on suunnattu voiman lisäämiseen ja erityisesti penkin, kyykyn ja maastavedon maksimituloksien kehittämiseen. Ohjelma on kolmijakoinen ja se sopii aloittelijalle tai keskivertokuntoiselle. Pääliikkeitä varten on taulukko siitä minkä verran painoja pitää viikottain lisätä ja milloin keventää. Hinta 29 e.

BOOTY BUILDER

Tässä kuntosaliohjelmassa treenataan koko kroppaa, mutta painotus on erityisesti pakaroiden ja reisien muokkaamisessa. Ohjelma on kolmijakoinen, joihin sisältyy yksi treeni yläkropalle ja kaksi jaloille. Ohjelmaan sisältyy kevennysviikko joka viides viikko. Neljä viikkoa treenataan raskaan ohjelman mukaan ja viides viikko kevyen mukaan. Sitten taas alusta. Hinta 29 e.

MUSCLE MAXIMIZER

Tämän kaksijakoisen kuntosaliohjelman tavoitteena on kasvattaa lihasta tasapainoisesti koko vartaloon. Voit aloittaa treenaamaan kahdesti viikossa ja noin 2 kk jälkeen tai kun kroppa tottuu treeniin, lisätä kertoja neljään viikossa, jolloin käyt ohjelman läpi kahdesti. Jokainen lihasryhmä tulee silloin treenattua kahdesti viikossa ja tämä johtaa tieteellisten tutkimustenkin mukaan tehokkaaseen lihaskasvuun. Ohjelmaan sisältyy kevennysviikko joka viides viikko. Neljä viikkoa treenataan raskaan ohjelman mukaan ja viides viikko kevyen mukaan. Treeniohjelman kylkeen voit ostaa Ruokavaliot-sivulta 3000 kalorin ruokailun. Tarvittava kalorimäärä on toki yksilöllinen, mutta tuolla pääsee hyvin alkuun. Hinta 29 e.

MUSCLE MAXIMIZER 2

Tämä ohjelma sisältää edellisen lisäksi voima- ja volyymijaottelun. Eli kaksi voimapainotteista treeniä viikossa ja kaksi pumppitreeniä. Tämä tuo lisää monipuolisuutta ja haastavuutta treenaamiseen. Ohjelma kasvattaa sekä voimaa että lihasta, mutta painotus kuitenkin lihaskasvussa. Neljä viikkoa treenataan raskaan ohjelman mukaisesti ja viides viikko on kevennys. Sopii ihmiselle, jolla on jo jonkin verran kokemusta treenaamisesta. Hyvä yhdistelmä on aloittaa treenaamaan Muscle Maximizer ykkösellä ja kunnon kohotessa vaihtaa tähän kakkosohjelmaan. Noudatan itse kuntosalilla tämän tyylistä ohjelmaa. Hinta 35 e.

FAT BURNER

Vuorelan Kunto ry:n kanssa tehty rasvanpolttoon suunnattu ohjelma, jonka voi ladata ILMAISEKSI VuoKun nettisivuilta: https://www.vuorelankunto.fi/liikuntapalvelut/etahyvinvointipalvelut/materiaalit/


Tämä ohjelma on siis suunnattu erityisesti rasvanpolttoon. Siihen sisältyy lihaskuntocircuit sekä korkean ja matalan sykkeen aerobisia harjoituksia. Lihaskuntocircuitissa on kehonpainolla ja käsipainoilla/kahvakuulilla tehtäviä liikkeitä. Muita välineita et tarvitse. Ohjelman treenit voi siis hyvin toteuttaa kotona. Alussa treenataan kolmesti viikossa ja kunnon kohotessa lisätään treenimääriä. Jos noudatat tätä ohjelmaa, niin mielelläni kuulisin jotakin kautta palautetta.

Kerro sähköpostilla minkä ohjelman haluat tilata. Saat vastausviestinä maksuohjeet ja heti kun maksu näkyy tilillä, saat ohjelman pdf-tiedostona. Lisätietoja saa myöskin kysyä ennen ostamista. Sähköposti: holopainen.reino@gmail.com