Treeniohjelmat

Jos haluat treenata omilla ehdoillasi missä ja milloin tahansa, niin nämä ohjelmat ovat hyvä valinta! Tällä sivulla on valikoima valmiita liikuntaohjelmia, jotka sopivat ihmiselle, jolla on jo jonkunlaista tuntumaa liikuntaan. Pitkälle kokenut ei kuitenkaan tarvitse olla. Youtube-kanavaltani löytyy opetusvideoita monista treeniliikkeistä ja aina voit laittaa viestiä jos joku asia mietityttää.  Ohjelmaa voit noudattaa niin kauan kun se tuottaa tulosta. Yleensä 3-4 kk on sellainen aika minkä jälkeen keho alkaa tottumaan samanlaiseen rasitukseen. Sen jälkeenkin voit vielä jatkaa samalla ohjelmalla muuttamalla hieman sarja- ja toistomääriä.

POWER UP

Tämä 4-jakoinen ohjelma on suunnattu voiman lisäämiseen ja erityisesti voimanostoliikkeiden (penkki, kyykky ja mave) maksimituloksien kehittämiseen. Tämä on suunnattu treenaajalle, joka osaa perusliikkeiden suoritustekniikat ja haluaa saada harjoitteluun lisää suunnitelmallisuutta. Viikon aikana treenataan siis neljä kertaa. Treeneihin sisältyy pääliikkeet ja niitä tukevia apuliikkeitä. Ohjelmaan sisältyy myös taulukko siitä minkä verran painoja pitää viikottain lisätä ja milloin keventää. Hinta 35 e.

BOOTY BUILDER

Tässä kuntosaliohjelmassa treenataan koko kroppaa, mutta painotus on erityisesti pakaroiden ja reisien muokkaamisessa. Ohjelmaan sisältyy kolme treeniä viikossa, joista yksi on yläkropalle ja kaksi jaloille. Ohjelmaan sisältyy kevennysviikko joka viides viikko. Neljä viikkoa treenataan raskaan ohjelman mukaan ja viides viikko kevyen mukaan. Sitten taas alusta. Hinta 35 e.

MUSCLE MAXIMIZER

Tämän kuntosaliohjelman tavoitteena on kasvattaa lihasta tasapainoisesti koko vartaloon. Viikon aikana treenataan neljä kertaa 2-jakoisella ohjelmalla. Jokainen lihasryhmä tulee siis treenattua kahdesti viikossa ja tämä johtaa tieteellisten tutkimustenkin mukaan tehokkaaseen lihaskasvuun. Ohjelmaan sisältyy kevennysviikko joka viides viikko. Neljä viikkoa treenataan raskaan ohjelman mukaan ja viides viikko kevyen mukaan. Treeniohjelman kylkeen voit ostaa ruokavaliot sivulta 2500 kalorin ruokailun. Hinta 35 e.

MUSCLE MAXIMIZER 2

Tämä ohjelma sisältää edellisen lisäksi voima- ja volyymijaottelun. Eli kaksi voimapainotteista treeniä viikossa ja kaksi pumppitreeniä. Tämä tuo lisää monipuolisuutta ja haastavuutta treenaamiseen. Ohjelma kasvattaa sekä voimaa että lihasta, mutta painotus kuitenkin lihaskasvussa. Neljä viikkoa treenataan raskaan ohjelman mukaisesti ja viides viikko on kevennys. Noudatan itse kuntosalilla tämän tyylistä ohjelmaa. Treeniohjelman kylkeen voit ostaa ruokavaliot listasta 2500 kalorin ruokailun. Hinta 45 e.

FAT BURNER

Tämä ohjelma on suunnattu rasvanpolttoon ja kestävyyskunnon kehittämiseen. Ohjelmaan sisältyy lihaskuntocircuit sekä korkean ja matalan sykkeen aerobisia harjoituksia. Lihaskuntocircuitissa on kehonpainolla ja käsipainoilla tehtäviä liikkeitä. Muita välineita et tarvitse. Ohjelman treenit voi siis hyvin toteuttaa kotona. Alussa treenataan kolmesti viikossa ja ohjeisiin sisältyy miten voit progressiivisesti lisätä treenimääriä kunnon noustessa. Jos tavoitteen on pudottaa reilusti painoa, niin ruokavalior listalta voit valita 1600 kalorin ruokailun. Hinta 19 euroa.

Laita minulle sähköpostia ja kerro minkä ohjelman haluat tilata. Saat vastausviestinä ohjelman ja maksuohjeet pdf-tiedostona. Lisätietoja saa myöskin kysyä. Sähköposti: holopainen.reino@gmail.com